مبل باغی

0
(0)

از زمان گذشته انسان ها به دنبال مکانی برای نشستن هستند؛ تا بتوانند بنشینند و خستگی درکنند. در آن زمان شاید ابتدایی ترین چیزی که انسان می‌توانست پیدا کند و از آن استفاده کند تخته سنگ بوده است. و خب قاعدتان مبلمانی مانند مبل حصیری فضای باز نیز خب معنا نداشته است.

با گذشت زمان و قرار گرفتن در مسیر تکامل و پیشرفت، انسان ها به این نکته پی بردند که می‌توانند از وسایل نرم‌تر استفاده کنند. به همین دلیل شروع به ساختن چهارپایه های ساده از جنس چوب کردند. به مرور آن‌ها توانستند شکل های کامل‌تر و جدید‌تری از این چهارپایه ها بسازند. بعد از چهارپایه ها نیمکت ها درست شدند. در ادامه انسان‌ها با کشف فلزات، آن‌ها را در ساختن نیمکت ها و چهارپایه ها  استفاده کردند. در شکل های بسیار جدیدتر به تدریج  انواع مبلمان را تولید نمودند.امروزه حتی برای فضاهای خارجی نیز مبلمان هایی ساخته می شود.که یکی از این مبلمان ، مبل حصیری فضای باز است.در ادامه در مورد این نوع مبل فضای خارجی صحبت خواهیم کرد.مبل حصیری فضای باز

مبل حصیری فضای باز

اگر در مبل حصیری فضای باز از مواد اولیه خوبی استفاده نشود ؛ بعد از مدتی کاربرد خود را از دست می‌دهد و غیر قابل استفاده می‌شود. به همین دلیل مبل های باغی را معمولا از آهن و آلمینیوم با ضخامت پروفیل ها ی موجود می سازند.

البته مواد استفاده شده در ظاهر این صندلی ها معلوم نمی‌شود. همچنین حصیراین مبل ها توسط بهترین ها در این حوزه وارد شده و توسط حصیرباف ها بافته می‌شود. جنس اکثر مبل حصیری فضای باز وارد شده از چین، از پلاستیک، پی‌وی‌سی و… است.

این نوع از مبل های وارد شده می‌توانند سرطان زا باشند و عمر کوتاهی دارند. چرا که در مقابل شرایط آب و هوایی طی 2 تا 3 سال پوسیده شده و خراب می‌شوند. در ایران هم تعدادی از شرکت هایی که این مبل های حصیری را تولید می‌کنند متاسفانه از مواد اولیه خوبی استفاده نمی‌کنند.

در نتیجه مبل های تولید شده کیفیت خوبی نخواهند داشت. برای خرید این نوع مبل ها، حتما باید از سابقه و خوشنامی سازنده مبل خبر داشته باشید . چرا که کیفیت متریال به کار رفته درعمر این نوع از مبل ها بسیار تاثیر گذار است.

اگر حیاط، بالکن یا روف گاردن خانه شما فضای مناسبی دارد ؛ می‌توانید از مبل حصیری فضای باز استفاده کنید. وخواهید توانست در فضای باز منزل خود نیز از تعداد زیادی از میهمانان میزبانی کنید.

شما میتوانید در مورد نحوه نگهداری و تکثیر گل نرگسی بیشتر بدانید.

متریال مبل های فضای باز

به غیر ازمیزان فضای  باز موجود شما و استفاده هایی که از آن خواهید کرد ؛  با اهمیت ترین چیزی که باید در انتخاب مبل حصیری فضای باز، به آن دقت کنیم مواد اولیه و کیفیت ساخت آن است. چرا که مبل های حصیری باید در مقابل عواملی مانند: رطوبت و آفتاب مقاومت کنند. یکی از انواع مبل های حصیری‌‌ ، از رشته های پلی اتیل گرمادیده یا بافت راتان ساخته شده اند. این ماده جایگزین خوبی برای حصیر طبیعی است. در ایران این پلیمر هنوز مراحل اولیه تکنولوژی را می‌گذراند و از لحاظ کیفیت با راتان خارجی خیلی متفاوت است. این کیفیت در ظاهر مبل های حصیری و در آسیب پذیری توسط آب و هوا قابل رویت است.مبل حصیری فضای باز

مطالعه کنید درباره‌  تعمیر مبلمان باغی
انواع مبل های باغی
  • مبل باغ پلیمری
  • فلزی
  • مبل حصیری فضای باز
  • آلومینیومی
  • ست های میز و صندلی چوبی

هر کدام از این  مبل ها در آب و هوای خاصی مناسب هستند ؛ برای مثال  در منطقه های شرجی که بارش خیلی زیاد است ؛ مبل فلزی مناسب نبوده  و به جای آن باید از مبل های پلیمری، آلمینیومی یا  حصیری استفاده  کرد. اما در منطقه هایی که خشک هستند انتخاب مبل فلزی گزینه بهتری است.

خرید مبل حصیری فضای باز

شرکت دکترگرین از بهترین سازندگان مبل حصیری فضای باز در کشور است. در سایت این شرکت بیش از 60 مدل مبل فضای باز وجود دارد. شما این امکان را دارید که محصول خود را شخصی سازی کرده و سپس سفارش دهید. این به آن معناست که شما می‌توانید رنگ محصول و جنس پارچه را انتخاب کرده و پس از آن سفارش خود را ثبت نهایی نمایید. این شرکت سعی می نماید در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را تولید و آن را ارسال کند.مبل حصیری فضای باز

شستشوی مبل حصیری

در مورد  مبل های حصیری همواره این نگرانی وجود دارد که آیا می‌توان بدون آسیب به مبل ها آن ها را شست و شو کرد؟ مبل حصیری فضای باز به دلیل مقاومت در برابر رطوبت معمولا دچار خوردگی یا پوسیدگی نمی‌شود. به همین دلیل شما می‌توانید آن ها را به آسانی بشویید و از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید: آشنایی با نحوه نگهداری بونسای

سبک بودن مبل حصیری فضای باز

معمولا مبل های سنگین در فضای باز مناسب نیستند. چرا که قرار دادن آن ها بر روی چمن باعث آسیب رسیدن به چمن ها می‌شود و حتی ممکن است چمن از بین برود. از سمت دیگر ممکن است علاقه مند باشید که شکل چینش مبل ها را تغییر دهید بنابراین نیاز است که مبل ها سبک باشند ؛ تا بتوانید آن ها را به راحتی تکان دهید.

دوستدار محیط زیست

وقتی از دور به مبل حصیری فضای باز نگاه می‌کنید ؛ به نظر این محصول از زیباترین و گرانترین چوب ها ساخته شده‌اند. اما باید بدانیم که از هیچ درختی در این مبل ها استفاده نشده و همین کار باعث شده است که این محصول دوستدار محیط زیست باشد. مبل های حصیری طول عمر بالایی دارند و در همه اقلیم ها قابل استفاده هستند؛ بنابراین دیگر لازم نیست نگران آب و هوای محل زندگی خود باشید.مبل حصیری فضای باز

مطالعه کنید درباره‌  مبل حصیری پلاستیکی

انواع حصیر برای تولید مبل حصیری فضای باز

  • نیشکر

عصا از خیزران پوست کنده شده درست شده است. پوست به صورت نوار های پوستی به یک اندازه برش داده می‌شود و از آن ها در بافت میز و صندلی نیز استفاده می‌شود. هم چنین از عصا برای ساخت پایه ها نیز استفاده می‌شود. وسایلی از جنس چوب نیشکر را با یک حوله مرطوب تمیز می‌کنند ؛ تا مطمئن شوند که رطوبت زیادی را جذب نمی‌کند. چرا که جذب رطوبت باعث شکننده شدن آن ها می‌شود.

  • چوب خیزران

متداول ترین ماده ای که برای ساخت مبل حصیری فضای باز استفاده می‌شود ؛ خیزران است. خیزران به یک نخل کوهستانی اشاره دارد. این گیاه با سرعت خیلی زیاد در روز رشد می‌کند ؛ بنابراین این گیاه ماده ای تجدیدپذیر و فراوان است. علاوه بر اینکه از پوست آن به عنوان عصا استفاده می‌شود ؛ داخل مغز حصیری خیزران به صورت نی هایی بریده می‌شود. از این نی ها برای حصیربافی استفاده می‌کنند. مبل های حصیری ساخته شده از نی های خیزران  در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم خواهند بود . بنابراین برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال کنید.

مخاطبان عزیز سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.نظرات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع : صفحات وب

چند ویژگی کلی که  فروشگاه مبلمان باغی دکتر گرین را نسبت به سایر فروشگاه‌ها منحصر به فرد می‌کند

1- تولید و پخش مستقیم: بسیاری از فروشگاه‌های مبلمان باغی، محصولات خود را از تولید کنندگان و تأمین کنندگان مختلف تهیه می‌کنند، اما فروشگاه دکتر گرین مستقیماً بدون دخالت واسطه‌ها، محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان ارائه دهد.

2- کیفیت بالا: فروشگاه دکتر گرین روی کیفیت محصولات خود تمرکز کرده و می‌تواند به مشتریان خود اطمینان بدهد که محصولاتی که ارائه می‌دهد، دراز مدت و با کیفیت بالا خواهند بود.

3- قیمت مناسب: دکتر گرین می‌تواند بدون دخالت واسطه‌ها، محصولات خود را با قیمت مناسب‌تری به مشتریان ارائه دهد.

4- ارسال فوری: دکترگرین محصولات خود را به سرعت و به صورت فوری به مشتریان ارسال می‌کند، می‌تواند به مشتریان خود رضایت بیشتری بدهد.

5- رضایت مشتریان: دکتر گرین با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب، مشتریان را به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود که مشتریان قبلی به عنوان مشتریان دائمی به فروشگاه بازگردند.

به طور کلی، فروشگاهی که مستقیماً تولید و پخش محصولات خود را بر عهده دارد، با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود، می‌تواند در بین فروشگاه‌های مبلمان باغی، متمایز شود.

 

بله مجموعه‌ی دکتر گرین به صورت مستقیم مبلمان باغی و ویلایی را در انواع حصیری، فلزی، روتن و پلیمری تولید می‌کند و به همین دلیل دارای قیمت مناسب نسبت به کیفیت محصولات خود می‌باشد.

مطالعه کنید درباره‌  قیمت مبل فلزی باغی

 

هر نوع مبلمان حصیری با توجه به جنس، طراحی و رنگبندی مناسب برای محیط‌های مختلفی استفاده می‌شود. از میان انواع مبلمان حصیری که ذکر کردید، می‌توان به مبلمان حصیری مدل گرد که برای فضاهای بزرگ طراحی شده و مبلمان حصیری پلاستیکی که از پلاستیکی به نام رزین و یا وینیل ساخته شده و برای فضاهای باز مناسب است، اشاره کرد. همچنین، مبلمان حصیری طبیعی که از جنس چوب خیزران و بید و … ساخته شده و مبلمان حصیری پارچه‌ای که بخاطر پارچه‌ای که در آن استفاده می‌شود، زیبایی خاصی دارد. در هر صورت، انتخاب مبلمان حصیری مناسب برای هر فضای داخلی یا فضای باز، به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد.

 

فروشگاه مبلمان باغی دکتر گرین از سازه‌های با کیفیت و مواد اولیه مرغوب برای تولید مبلمان فضای باز حصیری استفاده می‌کند. این مهم است که از حصیرهای با کیفیت و مرغوب واردات شده و توسط حصیربافی‌های ماهر و دوره‌دیده بافته شوند.

به دلیل شرایط جوی سختی که مبلمان فضای باز حصیری با آن مواجه می‌شود، استفاده از سازه‌های با کیفیت و مواد اولیه مناسب بسیار مهم است. همچنین، به علت تأثیرات منفی شرایط جوی بر روی مبلمان فضای باز حصیری، پیشنهاد می‌شود که بعد از استفاده، مبلمان حصیری را در محل خشک و خنک نگهداری کرده و از قرار دادن آن در معرض آفتاب و باران جلوگیری شود.

از آنجایی که بسیاری از محصولات فضای باز حصیری وارداتی از کشور چین از جنس پلاستیک و پی وی سی هستند و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، باید از سابقه و خوشنامی سازندگان و فروشندگان محصولات فضای باز حصیری مطلع شویم و از اینکه محصولاتی که ما خریداری می‌کنیم اصالت و کیفیت مناسب را دارند، اطمینان حاصل کنیم.

برای خرید به صورت مستقیم از مجموعه‌ی دکتر گرین می‌توانید به شهر تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان شاداور در مجموعه باغ کنتیا مراجعه کنید. در این مجموعه می‌توانید به صورت مستقیم تمام محصولات باغی و ویلایی مارا مشاهده کنید و از کادر مجرب ما مشاوره دریافت کنید.

 

فروشگاه مبلمان باغی تضمین‌های لازم را در فاکتور خرید به مشتریان ارائه می‌دهد و بر روی رضایت مشتریان خود تمرکز دارد. همچنین تمام کالاها به صورت شرکتی و اورجینال ارائه شوند و کیفیت محصولات از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. این رویکرد می‌تواند باعث افزایش اعتماد مشتریان به فروشگاه و تکرار خرید آن‌ها شود. همچنین، ارائه گارانتی و تضمین خدمات یکی دیگر از خدمات مجموعه‌ی دکتر گرین برای رضایت مشتریان خود است.

شما می توانید از فروشگاه انلاین ما  محصولات مارا انتخاب کنید و به صورت انلاین از مجموعه ما خرید کنید.

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *