0
(0)

⭕مبل های مخصوص فضای باز اولین محصولی  است که همه برای تکمیل فضای باغ خود خریداری می کنند.یا حداقل به فکر خرید آن می افتند.اما شاید عده ای تصور کنند قیمت مبل باغی بسیار بالاست و  قید خرید مبلمان فضای باز را بزنند. در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد که این افراد به خیال صرفه جویی، در واقع پول خود را هدر می دهند.هم‌چنین انواع مبل باغی و مقایسه قیمت آن ها را نیز آورده ایم.پیشنهاد می کنیم چند دقیقه ای با خواندن این مقاله همراه ما باشید.

با پرداخت قیمت مبل باغی ، سود خواهید کرد ‼

مبلمان باغی مثل دکمه ی لباس است اگر آن را تهیه نکنید لباستان هم به دردتان نمی خورد.اگر در محوطه باز خانه یا باغ خود فضایی برای نشستن و زمان گذراندن تعبیه نکنید ؛ دلنشین ترین فضای شما عملا بی استفاده خواهد ماند.فضایی که برای آن هزینه صرف شده اما به جز عبور و مرور و شاید نگاه هایی  گذرا، فایده ی دیگری برایتان نخواهد داشت.

قیمت مبل باغی

علاوه بر آن چنین تصوری در مورد قیمت یک کالا بدون بررسی اساسا بی پایه است . زیرا  قیمت مبل باغی هم مانند هر کالای دیگری رقم های متفاوتی دارد.برخی گران و برخی به صرفه هستند. بنابراین احتمالا خواهید توانست مبلمان فضای بازی بیابید که هم کارتان را راه بیاندازد و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

مطالعه کنید درباره‌  مبلمان باغی حصیری

 انواع و قیمت مبل باغی

رایج ترین انواع مبل های باغی:

  • فلزی
  • پلیمری
  • حصیری
  • چوبی

مبلمان فلزی

معمولا جنس این مبلمان از فلزاتی مانند آلومینیوم است. معمولا سطح فلز در این مبل ها را با لایه ای از رنگهای مقاوم در برابر رطوبت رنگ می زنند. این نوع از مبلمان باغی تقریبا محبوب ترین و در دسترس ترین مبلمان فضای باز هستند.قیمت مبل باغی فلزی شاید پایین ترین مقدار در بین نمونه های دیگر نباشد ؛ اما با توجه به دوام بالا مقرون به صرفه به نظر می رسد.

قیمت مبل باغی

مبلمان باغی آویز یا ریلکسی

این نوع از مبل باغی معمولا به تاب یا صندلی ریلکسی هم شناخته می شود. نشستن بر روی این مبل ها برای اکثر افراد خوشایند است. مدل آویز به دلیل فانتزی و مد روز بودن ممکن است کمتر به صرفه باشد . اما اگر شما کیفیت را به کمیت ترجیح می دهید؛ حتما یک ست از این مبلمان را برای باغ خود در نظر بگیرید.

مبلمان حصیری

اگر می خواهید از مبل باغی خود چندین سال استفاده کنید؛ بدون اینکه حتی خش بیفتد؛ بهترین انتخاب برای شما مبل باغ حصیری است.ضمنا خبر خوبی برایتان داریم قیمت مبل باغی حصیری از سایر انواع مبلمان فضای باز پایین تر است. چنانچه در محیطی با آب و هوای مرطوب زندگی نمی کنید ؛ این مبلمان مناسب ترین گزینه برای باغ و فضای باز شما خواهد بود.

انواعی از این مبلمان حصیری از پلاستیک تولید می گردد.برای آشنایی بیشتر با  مبل حصیری پلاستیکی کلیک نمایید.

مبل باغی آفتاب گیر

اگر فضای باز شما استخر روباز دارد ؛ برای کامل شدن تفریحتان به هیچ وجه از مبل های آفتابگیر غافل نشوید. این مدل از مبل باغی برای روز های آفتابی سال و آفتاب گرفتن بهترین گزینه هستند.

مطالعه کنید درباره‌  قیمت مبل فلزی باغی

قیمت مبل باغی

مبل باغی پلیمری

از همین باید بگوییم قیمت مبل باغی پلیمری بالاتر از سایر مبلمان باغی است.اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن راحتی در عین مقاومت بالا نسبت به هر نوع آب و هوایی است. فرقی نمی کند ایننوع مبلمان را در برابر تابش شدید آفتاب قرار دهید و یا رطوبت 80 درصد رشت! این مبل باغی به راحتی از بین نمی رود.مبل های باغی پلیمری بسیار سبک بوده و به راحتی قادر به جابه‌جایی آن خواهید بود.و در نهایت باید بگوییم این مبلمان ظاهری شیک و مدرن دارد و زیبایی محوطه باز شما را دو چندان می کند.

 

✅مخاطبان عزیز ممنونیم که تا انتهای مقاله با ما همراه شدید.امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد.نظرا ت و سوالات خود را از طریق  بخش کامنت های مقاله با ما در میان بگذارید.

✅برای آشنایی بیشتر با مجموعه دکتر گرین کلیک کنید.

قیمت مبل باغیمنبع:صفحات وب

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *