قیمت مبل فلزی باغی

0
(0)

بهترین محصولی که برای تکمیل فضای باز و محوطه باغ به فکر همه می رسد؛ مبلمان فضای باز است. از محبوب ترین انواع آن، مبل فلزی باغی است. اما شاید عده ای تصور کنند قیمت مبل فلزی باغی بسیار بالاست و  از خرید آن پشیمان شوند. اما پیش از این تصمیم گیری، پیشنهاد می کنیم با خواندن این مقاله، دقایقی همراه ما باشید. ما در ادامه این مقاله به بررسی قیمت مبل فلزی باغی و مزایا و معایب آن پرداخته ایم. هم چنین معتبر ترین مرکز فروش مبلمان باغی در تهران را نیز معرفی نموده ایم.

مبل باغی

رایج ترین و بهترین گزینه برای تجهیز فضای باز شما، مبل باغی فلزی است. مبل فلزی سفید رنگ در یک ویلای سرسبز، از آشنا ترین تصویر های نقش بسته در ذهن هرکس است. به همین جهت استفاده از ست های مبلمان  فلزی باغی ظاهری خاطره ای به باغ شما خواهد داد.

قیمت مبل فلزی باغی

قیمت مبل فلزی باغی

قیمت این مبل ها به چند عامل اصلی بستگی دارد. این به این معنا نخواهد بود که گران ترین مدل ها، همیشه بهترین انتخاب است. در ادامه در این رابطه توضیح خواهیم داد.

عوامل موثر بر قیمت به ترتیب الویت:

1-متریال : جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت مبلمان، بر قیمت مبل فلزی باغی بسیار تاثیر گذار است. طبیعتا هرچه ازمتریال با کیفیت تری برای تولید مبل باغی استفاده شود؛ محصول نهایی نیز با کیفیت تر خواهد بود. در نتیجه دوام بیشتری خواهد داشت. بنابراین هیچ وقت به دنبال کاهش قیمت از طریق افت کیفیت متریال به کار رفته نباشید. چون این کار موجب هدر رفتن پولتان خواهد شد.

مطالعه کنید درباره‌  مبل باغی

دکتر گرین مدت هاست که در حوزه تولید و تعمیر مبلمان باغی و مبل ویلایی فعالیت دارد.برای ورود به فروشگاه دکتر گرین کلیک نمایید.

قیمت مبل فلزی باغی

2-کیفیت ساخت: علاوه بر کیفیت متریال، عامل مهم دیگیری که بر قیمت موثر خواهد بود ؛ کیفیت ساخت آن است. کیفیت ساخت به معنای دقت در تولید محصول است. مهم تر از آن، استاندارد های مربوطه به چه میزان رعایت گردیده است. برای مثال اگر هنگام خرید مبل باغی فلزی  متوجه شدید محل های اتصال، تمیز جوشکاری نشده اند؛ این به معنای بی دقتی در فرآیند تولید خواهد بود. بهترین راه  برای اینکه خیال خود را از کیفیت ساخت محصول مورد نظرتان راحت کنید؛ خرید از برند های معتبر این حوزه است.

مقایسه قیمت مبل فلزی با سایر انواع مبل باغی

قیمت مبل فلزی  نسبت به مبلمان باغی پلاستیکی و مبلمان پلاستیکی حصیری بالاتر است.اما در ازای آن دوام و مقاومت بیشتری نیز دارد.مبل فلزی باغی قابلیت تخمل وزن به مراتب بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد.هم چنین در مقابل ضربه های احتمالی آسیب پذیری کمتری دارد.در حالی که هنگام استفاده از میلمان پلاستیکی و مبلمان پلاستیکی حصیری باید احتیاط بیشتری به خرج دهید.

برای مشاهده مقاله در مورد قیمت مبل فلزی باغی کلیک کنید.

قیمت مبل فلزی باغی

البته مبل های فلزی وزن بیشتری دارند.سنگینی این نوع مبلمان موجب دشواری در حمل و نقل خواهد شد. نوع متریال مبلمان، ویژگی های مقاومت در برابر ضربه و وزن محصول را تعیین می کند. نمی توان یک ویژگی را داشت و دیگری را حذف نمود. با توجه به اینکه احتمال وارد شدن ضربه به مبلمان فضای باز زیاد است ؛ مقاوم بودن در برابر آن اهمیت بسیاری دارد.

مطالعه کنید درباره‌  تعمیر مبلمان باغی فلزی

مقایسه قیمت مبلمان باغی آلومینیومی و آهنی

قیمت مبلمان باغی آلومینیومی بیشتر از محصولات آهنی مشابه است. علت این تفاوت قیمت، سبک تر بودن و مقامت در برابر رطوبت آلومینیوم است. مبلمان آلومینیومی علاوه بر مزایای مبلمان فلزی، معایب آن را نیز برطرف نموده است. به همین جهت علا رغم بالاتر بودن قیمت مبلمان باغی آلومینیومی نسبت به سایر انواع مبل باغی فلزی ، مبلمان باغی آلومینیومی از بهترین انتخاب های موجود برای هر باغی در هر آب و هوایی است.

قیمت مبل فلزی باغی

برای ورود به مرکز فروش مبلمان باغی در تهران و مشاهده قیمت‌ها کلیک نمایید.

مخاطبان عزیز از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراهی نمودید ؛ سپاسگزاریم. نظرات و سوالات خود را از طریق بخش کامنت ها  با ما در میان بگذارید.

 

منبع: صفحات وب

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *