مبل حصیری پلاسیکی

0
(0)

مبلمان حصیری پلاستیکی از نوع حصیر مصنوعی، اغلب از نوع پلاستیک با نام زرین یا وینیل ساخته می شود که وزن سبکی هم دارد. حصیر پلاستیکی در رنگهای مختلفی از روشن تا تیره موجود است. که برای مبلمان فضای باز استفاده می شود. و در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بیشتری نسبت به سایر مواد مشابه مورد استفاده  دارد.

نگهداری و تمیز کردن مبل حصیری پلاستیکی راحت است. این مبلمان را می توان به راحتی با کمی آب و صابون پاک کرد. برای راحتی بیشتر این مبلمان، از پارچه هایی به عنوان روکش یا کوسن استفاده می شود. که معمولا ضد آب و ضد غبار هستند و در صورت کثیف شدن، به راحتی تمیز می شوند.

انواع مبل حصیری

  1. مبل حصیری چوبی: با هر نوع دیزاینی هارمونی دارد و فضای شیکی به وجود خواهد آورد. به خصوص به رنگ تیره در دکوراسیون داخلی برای ایجاد فضای شیک در سالن پذیرایی.از مبل حصیری چوبی بیشتر بدانید.
  2. مبل حصیری مدل گرد: برای فضاهای بزرگ طراحی شده.
  3. مبل حصیری پلاستیکی: از پلاستیکی به نام رزین یا وینیل ساخته شده و وزن بسیار سبکی دارد.که برای فضای باز مورد استفاده می گردد.
  4. مبل حصیری رنگی: بخاطر رنگهای متنوع و روشن می توان با گل و گلدان ست کرد.
  5. مبل حصیری متناسب با فضای باز: که مختص فضای باز طراحی شده است. وزیبایی طبیعت را دو چندان میکند.
  6. مبل حصیری طبیعی: ساخته شده از چوب خیزران و بید و … باعث کیفیت بهتر محصول می شود.
  7. مبل حصیری پارچه ای: بخاطر پارچه ای که در آن استفاده می شود؛ سبکهای گوناگونی دارد.
مطالعه کنید درباره‌  قیمت مبل فلزی باغی

مبل حصیری پلاستیکی

مزایای مبل حصیری پلاستیکی

  • قابل شست و شو است.
  • ضد آب و ضد لک است.
  • در برابر ضربه و ترک مقاوم است.
  • در برابر نور مقاوم است.
  • سبک است.
  • به دلیل استفاده از بالشت های رنگی متنوع است.

در ساخت این مبلمان از چه نوع حصیری استفاده می‌شود؟

مبلمان حصیری پلاستیکی در مقایسه با مبلمان سنتی از الیاف طبیعی، دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را به یکی از محصولات پرفروش در بازار مبلمان تبدیل کرده‌است. این محصولات با توجه به مواد پلیمری که در ساخت آن‌ها به کار می‌روند، دارای مقاومت بالا در برابر شرایط جوی، سازگاری با محیط زیست، قابلیت شکل‌پذیری و استحکام بالا هستند.

با توجه به این ویژگی‌ها، مبلمان حصیری پلاستیکی بسیار مناسب برای استفاده در فضاهای باز مانند باغ‌ها، تراس‌ها، پارک‌ها و… می‌باشد. این محصولات به دلیل مقاومت کامل در برابر تابش نور خورشید، رطوبت و خط و خش، می‌توانند برای مصارف خانگی و تجاری به کار روند. همچنین، رنگ‌های مبلمان حصیری پلاستیکی بسیار خاص، شاد، درخشان و ماندگار هستند که به دلیل استفاده از رنگ‌دانه‌هایی که در فرایند تولید با مواد پلیمری ترکیب می‌شوند، دارای رنگ بسیار یک‌دست و زیبا خواهند بود. همچنین، این محصولات دارای وزن سبک و قابل حمل بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند.

همچنین، مبلمان حصیری پلاستیکی به دلیل ویژگی‌های ضد آب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، برای استفاده در استخرها، سوناها و جاهایی که با آب در تماس هستند، نیز مناسب می‌باشند. به همین دلیل، این محصولات به عنوان یک جایگزین مناسب برای مصالح سنتی مانند چوب، رویه‌های چرمی، فلز و سایر مواد ساختمانی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مطالعه کنید درباره‌  قیمت مبل باغی

قیمت مبل حصیری پلاستیکی

با توجه به اینکه جنس مبلمان حصیری از روتن، پلیمر و .. می‌باشد. قیمت این مبلمان بسیار بالا است. ورود به بازار خرید و فروش مبلمان حصیری پلاستیکی یکی از کارهای پر چالش است و نیازمند ریسک پذیری بالا است. تیم دکتر گرین به شما پیشنهاد می‌شود که در صورت تمایل به ورود به این کار، قبل از آن با متخصصان و مشاوران صنعت مبلمان حصیری پلاستیکی مشورت کنید. به عنوان یک مثال از یک شرکت مشاوره‌ای در این زمینه، مجموعه دکتر گرین است که متخصصان و مشاوران کارآزموده‌ای دارند که تلفنی به منظور راهنمایی و ارائه خدمات به مشتریان فعالیت می‌کنند.

قیمت صندلی حصیری پلاستیکی دیجی کالا بهتر است یا مبلمان باغی؟

با توجه به کمیسیون بالای دیجی کالا و همچنین فروش بالای در این پلتفرم، فروشندگان این مجموعه سعی می‌کنند این درصد کمیسون را با افزایش قیمت و با کاهش کیفیت محصولات خود جبران کنند. قیمت و کیقیت محصولات مبلمان باغی دکتر گرین همیشه بهتر و مناسبتر نسبت به پلتفرم‌های فروشگاهی اینترنتی بوده است.

مبل حصیری پلاستیکی در فضای باز

این دسته از مبلمان باید به گونه ای باشد؛ تا در برابر حوادثی که ممکن است در فضای باز اتفاق بیفتد؛ مانند تابیدن خورشید، بارش باران و گردو غبار مقاوم باشد. مواد مختلفی برای ساخت مبل های حصیری فضای باز استفاده می گردد. اما اینکه کدام نوع آن را انتخاب کنید بستگی به محیط و موقعیت شما دارد.

مبل حصیری پلاستیکی هم می تواند همراه با کوسن باشد. هم می تواند بدون کوسن باشد. که قیمت مناسب تری دارد.مدل بدون کوسن مناسب حیاط و پاسیو است.

مبل حصیری پلاستیکی

ویژگی مبلمان فضای باز

این دسته از مبل ها داری ویژگی خاصی هستند و که آن ها را مناسب استفاده های به خصوصی می کند.برای مثال این مدل از مبلمان از مناسب ترین گزینه ها برای فضاهای باز است.زیرا مبل حصیری پلاستیکی از مقاومت خوبی برخوردار است.در نتیجه در برابر تابش خورشید و یا برف و باران آسیب نمی بیند.

مطالعه کنید درباره‌  مبل حصیری فضای باز

هزینه مبلمان در فضای باز

بیشتر مردم در خرید این گونه مبل ها بیش از هرچیز به قیمت آن توجه بسیاری دارند.البته این طبیعی است که باید با توجه به بودجه خود مبل حصیری پلاستیکی خریداری نمایید.اما باید به این موضوع نیز توجه کنید که مبلتان از کیفیت خوب و ماندگاری بالایی برخوردار باشد.زیرا در غیر این صورت مبلمانتان ماندگاری زیادی نخواهد داشت و پس از مدت کوتاهی بایست برای خرید مبلمان جدید هزینه کنید.

در نتیجه بهتراست مبلمان با کیفیتی خریداری کنید تا از هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

برای خرید این گونه مبلمان باید به شرایط آب و هوایی شهر خود توجه نمایید. تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در غیر این صورت دوام بالایی ندارد.

مبل حصیری پلاستیکی

سخن پایانی در مورد خرید مبل حصیری پلاستیکی

امروزه مبل های حصیری پلاستیکی در تنوع و رنگ بیشتری وارد بازار می شوند. که دست ما را در انتخاب باز می گذارند. همان طور که پیش از این نیز مرتبا ذکر کرده ایم؛ در انتخاب مبل حصیری پلاستیکی علاوه بر زیبایی باید به کیفیت آن نیز توجه کنیم . هم چنین باید متناسب با محیطی که قرار است در آن قرار بگیرد خریداری شود.تا بتواند زیبایی مدنظر ما را ایجاد نماید.

برای تهیه ی جدید ترین و با کیفیت ترین مبلمان فضای باز می توانید به دکتر گرین مراجعه نمایید.دکتر گرین همچنین خدمات تعمیر مبلمان باغی و تعمیر مبلمان حصیری را نیز ارائه می دهد.برای آشنایی با مجموعه دکتر گرین کلیک نمایید.

مبل حصیری پلاستیکی

 

مخاطبان عزیز، سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراهی نمودید.نظرات و سوالات خود را در قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

 

منبع: صفحات وب

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *