سوالات متداول قبل از خرید مبلمان باغی

پرسش ها و پاسخ های رایج که قبل از خرید مبلمان باغی و ویلایی

سعی داریم در این است که در این بخش به سوالات متداول شما قبل از خرید اینترنتی مبلمان باغی پاسخی صحیح دهیم، همچنین میتوانید بقیه سوالات خود را در قسمت خرید مبلمان باغی مطرح نمائید.

از تفاوت اصلی مبلمان باغی و تجهیزات ویلایی با سایر فروشگاه های دیگر چه چیزی میباشد؟

فروشگاه دگترگرین در حقیقت در پخش مستقیم مبلمان باغی و تجهیزات ویلایی با بهترین و بالاترین کیفت و با ارائه قیمت و برخورداری یا سیستم ارسال فوری در کمترین زمان سعی بر رضایت مشتری دارد.

آیا شما بهترین قیمت مبلمان باغی ویلایی و بهترین قیمت صندلی حصیری و فلزی را دارید؟

ما ازتولید کنندگان و پخش کنندگان به صورت مستقیم مبلمان باغی و مبلمان ویلایی با نازلترین کیفیت و ارائه بهترین قیمت مبلمان باغی ویلایی به صورت عمده در بازار می باشیم.

آیا شما تخفیف خرید مبلمان باغی و یا خدمات رایگان دارید؟

بار گیری حرفه ایی با استفاده از افراد مجرب و کارآزموده و بسته بندی حرفه ایی و اصولی به صورت رایگان انجام میشود. و در صورت وجود تخفیف خرید مبلمان باغی در شبکه های اجتماعی به همگان اطلاع رسانی انجام میشود.

آیا خرید و فروش مبلمان باغی دست دوم هم انجام میدهد؟

خیر، فروشگاه دگترگرین از ابتدای شکل گیری خود به هیچ وجه خرید و فروش مبلمان دست دوم انجام نمیدهد.

آیا شعبه و یا نمایندگی دیگری دارید و یا با فروشگاههای اینترنتی مثل دیجی کالا کار میکنید؟

فروشگاه دکترگرین در زعفرانیه تهران قرار دارد که با هیچ فروشگاه اینترنتی و شعبه دیگری هم نداریم و حتی تامین کنندگان مبلمان باغی یا صندلی باغی دیجی کالا و دیگر فروشگاه ها در برخی از مواقع خریدار به صورت عمده از ما هستند. و اما اینکه موجب شادی ما میگردد که با آنها همکاری مستقیم داشته باشیم.

چطور از تقلبی و اورجینال بودن مبلمان باغی ویلایی شما مطمئن شویم؟

در اصل تشخیص مبلمان باغی اورجینال و با کیفیت کار بسیار ساده و راحتی است، و سعی ما بر این است که بهترین قیمت مبلمان باغی را به مشتریان ارائه دهیم و شما را متقاعد کنیم که خرید مبلمان باغی با کیفیت را انجام دهید.

به نظر شما در خرید مبلمان باغی و خرید غیر حضوری چطور میشود به شما اعتماد نمائیم؟

ما سالها در این حوزه و صنعت به طور مداوم و مستمر بعنوان تولید کننده مبلمان باغی و تجهیزات ویلایی هستیم و پخش عمده مبلمان باغی و مبلمان فضای باز و تجهیزات ویلایی دیگر در حال فعالیت می باشیم و بازدید حضوری از مجموعه دکترگرین برای بازدید مبلمان باغی در زعفرانیه تهران قابل انجام می باشد.

آیا فروشگاه دکتر گرین کالای با ضمانت با گارانتی و تضمین اصالت کیفیت را عهده دار میباشد؟

بله، موقع سفارش و تائید فاکتور مشتریان با توجه به کالایی که خریداری شده از وظایف مدیر فروش تضمین گارانتی در فاکتوری که خدمت مشتری ارائه داده میشود میباشد.در حقیقت در فروشگاه دکترگرین ارئه دهنده مبلمان باغی رضایت مشتری از ارکان اصلی ما میباشد، و تحت هیچ شرایطی کالای بی کیفیت و کهنه به مشتری ارسال و ارائه نمیشود.

مبلمان فضای باز مثل مبلمان باغی پلاستیکی یا صندلی حصیری یا صندلی فلزی چه فرقی با هم دارند و کدام با دوام تر میباشد؟

مبلمان فضای باز صرفا نوع جنس و متریال آن مشخص کننده آن میباشد، و شما با توجه به هزینه ایی که میخواهید انجام دهید مبلمان باغی ویلایی را میتوانید انتخاب کنید.

به نظر شما بهترین مبلمان باغی و بهترین مبلمان فضای باز ایرانی کدام ها هستند؟

این نوع مبلمان فضای باز یا مبلمان ایرانی سبک در حقیقت کلاس خود را دارد، و در انتخاب ان بسیاری از مشتریان دچار دودلی میشنوند.